Börjes barnbarn

föralltid

Fest och Feng shui

I lördags var det fest hos lovely Nettz. Kändes som vi inte hade setts på riktigt länge, och självklart var det underbart att ses igen. Love <3 Det var järnet gänget som var samlade, och kvällen blev mysig och lagomt med alkohol. Dagen efter mådde jag sådär. Hade badhus som vanligt och det gick fin fint. Började må bättre efter det. Älsklingen och jag åkte och badade. Snacka om att det blåste! Vi hade tänkt oss lite mys på stranden, men icke. Fast det var skönt i vattnet iallafall.

Idag har jag feng shui:at i lägenheten. Har fått lånat mammas bok Rensa i röran med feng shui och jag har blivit riktigt inspirerad. Mamma ringde och ville ha mat, så jag köpte med och gick upp till huset en stund. Skönt med en paus. Snackade skit, och sen blev det dags att gå hem och kirra middag till mig och älsklingen. Nu är jag mätt och ska fortsätta med mig feng shui:ande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: