Börjes barnbarn

föralltid

Gårdagen

Gårdagen - Jag fick skjuts till stan. Syrran slog en pling. Hon hade funnit mor och bröderna vid kyrkan. De hade skolavslutning igår. Så jag slöt upp med dom, och vi tog en fika på Kulan. Mumsigt och trevligt. Sen gick jag och syrran till biblan och fick med oss Wille dit. Morsan och Julle skulle kolla på skor åt honom. Jag hittade 5 böcker med recept. Hoppas att det finns bra grejer i dom! Anna cyklade hem, och vi övriga tog bussen hem. Mamma köpte jordgubbar och gick upp till huset. Wille följde med mig hem. Han ville ju spela lite tv-spel =P Simon kom. Och vi gick upp till huset för att mumsa jordgubbar. Där blev jag sedan kvar till nån gång på eftermiddagen/kvällen, då det blev dags att åka till badhuset. Skulle ha A-gruppen. 4 tappra. Efter det, handlade vi och åkte hem och kollade på film. Sooova.

Och oj vad skönt det är att sova! Men nu vet jag dessvärre inte vad jag ska göra. et finns ju grejer att göra, med vad ska jag välja att göra just idag?

Kommentarer

  • Karin säger:

    Tack för kommentaren, vi får se vad det blir av det hela....

    2008-06-13 | 18:25:29
    Bloggadress: http://sakerochting.se

Kommentera inlägget här: