Börjes barnbarn

föralltid

Hallongrottor

Ett litet misslyckande fick inte stoppa mig. Jag åkte till badhuset och hade gruppen ute i stormen, i två timmar. Två timmar kändes mycket först, men tiden försvann snabbt. När jag kom hem satte jag igång direkt. Hade bestämt mig för att göra Hallongrottor. De blev betydligt mer lyckade än spenatplättarna.


Nu har jag fått mersmak för bakandet, och sitter och funderar på vad jag ska göra här näst. Älsklingen har troligtvis bjudit hit folk till helgen. Något han säkerligen har glömt bort. Skulle kännas ruggit bra om. iallafall jag, var välförbered och kunde bjussa på något riktigt gott, och om det vore städat. Städning kan jag slå vad om att älsklingen inte har ägnat en tanke åt.

Så what to do? Städa eller baka?

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag har sökt en ky-utbildning, fordonskonstruktör. Den är på drygt 2,5 år, fast 30 % är LIA (praktik).



    Hallongrottorna såg hemskt goda ut! Tror jag ska ta och baka jag med, men jag har också städning som väntar och den tar jag hest först. Jag kan ändå inte njuta ordentligt av det jag bakat om det ser ut som skit runt mig.

    2008-06-11 | 12:03:30
    Bloggadress: http://wannabebullmamma.blogg.se/
  • Salo säger:

    Mmm, nu har jag lust att baka nått. Har inte ätit något sött på jävlgit länge nu! (Okej, 4 dagar...)



    Svar: Jo, jag tror det är många som inte känner till dom banden. Men de är rätt så kända i övriga delar av Europa, med tanke på att båda banden kommer från Sverige!

    2008-06-11 | 14:45:08
    Bloggadress: http://isabelsalos.blogg.se/
  • Mickan säger:

    Ååh, hallongrottor. Ge mig! :P Så du gillar också att baka? Då är vi två! :D



    Ja, det är jätterea på Ellos. Tycker verkligen att du ska ta en titt. Det fanns mycket fint, tyvärr så fanns ju inte alla storlekarna. :/ Men det är ju något man får räkna med när det gäller reavaror...

    2008-06-15 | 14:35:34
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: