Börjes barnbarn

föralltid

Nu så

Nu tror jag att jag är nöjd med bloggen. Iallafall just nu =P Haha. Lite ilsken har jag varit när jag inte har fått den där jäkla bannern där jag vill ha den. Det är vad jag har gjort idag. Krånglat med bloggen. Men nu får det banne mig vara bra. Får tacka Mimmis Design för hjälpen. Den sidan är definitivt värt ett besök om ni är nybörjare i html-världen!

Igår var jag med en av mina småbröder hela dagen. Jag fick följa honom till simskolan idag igen. När vi väntade på bussen hem tog vi en sväng på Karlskoga-festen, som inte hade öppnat riktigt. Vi var också inne på leksaksaffären och studerade diverse hjältar och skurkar. Åkte hem och tog det lite lugnt en stund, och sen tillbaka till Karlskoga-festen. Han skulle få åka lite karuseller och så skulle vi kolla på Mora Träsk. Fanns inte mycket till karuseller som passade hans ålder, så det fick bli hoppborgen. Mora Träsk tyckte jag var superkul. Barnet i mig väcktes till liv, och jag sjöng med till de flesta låtarna. Rörelserna var jag ju självklart med på, men inte fullt ut. Hur skulle det se ut? En 21-åring som honky tonkade bland alla småbarn? Tänk om det hade varit fler föräldrar som vågat släppa loss..... I wish...

Kommentarer

  • Ylva säger:

    Ja :( Jag känner mig nästan kränkt. Och dum, som lämnade alla pengar där.



    Tack :) Det ska bli riktigt spännande!

    2008-06-27 | 16:39:02
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/ydh
  • Karolina säger:

    Hej och tack för din kommentar! Ja, jag tycker också det hela är konstigt. Vi hoppade av utbildningen efter 1 år, för vi kände att det inte var vår grej. Vi måste hänga kvar i systemet på något sätt och att de skickar en förfrågan automatiskt :)

    2008-06-27 | 16:50:16
    Bloggadress: http://www.xarro.com
  • Camilla säger:

    Självklart får du de.

    kram

    2008-06-27 | 18:48:57
    Bloggadress: http://www.pinklady.nu
  • Karin säger:

    Va? finns Mora Träsk kvar?? Kommer ihåg dom också. "Nu ska vi ut på tigerjakt" med tungan framför tänderna i nederkäken...

    2008-06-27 | 19:58:04
    Bloggadress: http://sakerochting.se

Kommentera inlägget här: