Börjes barnbarn

föralltid

Så blev dagen...



Vilken tur jag hade att mamma ringde och gav mig ett uppdrag! =) Jag fick cykla med Wille till fotbollsplan och "spela in" hans nya fotboll och skor. Fick agera målvakt mestadels, men vi lekte även 1-2-3-stjärna(!) Hur länge sen var inte det?? Körde även tävling i skott på mål. Han vann med 10-5. Illa! =P Jag behöver träna lite...

Vi cyklade hemåt och mamma hade fixat pannkakor. Och som vanligt blev jag kvar där till sent. Fick även kirra käk och "fredags godis" till sötnosen. Blev även till att lägga honom senare. Skulle läsa en KORT bok. Det blev Spiderman = inte alls så kort. Men men... =P Han somnade och jag gick ner och kollade på Hipp hipp hora innan jag cyklade hemåt. Och nu ska jag hoppa i säng. Natti natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: