Börjes barnbarn

föralltid

Trött eller?

Det suger att ha den tidiga tvättiden. Jag gick ner igår och skulle kolla om det fanns en tid ledig till idag. Fanns bara sista ledig och då ska jag vara i badhuset. Så jag tittade vidare, men det var ganska fullbokat. Efter en stund började leta efter min egen nyckel. OMG säger jag bara. Jag måste varit riktigt trött.... Min satt ju redan i! IDAG! =P

Ska in till stan sen vid 10 och träffa syrran på biblioteket. Jag ska låna lite matlagningsböcker. Mersmak för matlagning? Haha. Jaa, bara liiite =P Funderar på att göra en chokladkaka någon dag också. Vårt eventuella besök till helgen ska nog komma ibörjan på nästa vecka är det typ bestämt nu. Vore kul att ha lite att bjuda på.

Kommentarer

  • Myra säger:

    Matlagning är riktigt kul. Om man bara har tiden.

    Både Maken och jag gillar att laga mat, och det är ofta vi landar framför tv'n och äter på tok för mycket av det goda. :)

    2008-06-12 | 23:57:07
    Bloggadress: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här: