Börjes barnbarn

föralltid

En vecka klar

Det har inte blivit så mycket skrivet den här veckan. Helt slut har jag varit efter VFU-dagarna. Framförallt huvudvärk. Har fortsatt vara duktig med maten trots trötthet och huvudvärk. Gött! Däremot har det inte blivit mycket träning. Ingen alls närmare bestämt. Illa. Fast jag gick iallafall på en ganska lång promenad med Anneli i torsdags. Gött som fan! Det ska vi göra om oftare. Kanske inte där det är som lerigast =P Fick dessutom present av henne. Så jag har tänkt baka i helgen. Får se om jag kommer igång med det. Jag har ju iallafall alla ingredienser =P

Idag blir det Funky Kidz och sen badhus. Sen ska jag ta det så jävla lugnt om jag inte kommer på någonting. Hämta ut mitt paket från Ellos kanske?!! *spänd*

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    tur att jag sprang på dig och simon på kronhallen idag... har ju börjat få lillstrumpa-abstinens juh!!!

    kram!

    2008-03-11 | 23:33:36
  • Cathrine säger:

    Ja, jag pluggar också till lära inrikning mot förskola och lågstadiet. Jag har varit ute på VFU i två veckor och det är intensivt :)

    2008-03-14 | 21:43:54
    Bloggadress: http://www.cathrines.net

Kommentera inlägget här: