Börjes barnbarn

föralltid

Me <3 Nettz

Fredagen blev chill och åter chill till en början. Jag plockade lite i lägenheten och testade nya mobilen´s musikfunktion. Fungerade mycket bra. Simon ringde och påminde mig om kalaset. Attans att det hade fallit ur skallen på mig. Hans farmor fyllde år, och vi skulle dit på kalas innan vi skulle till Nettz, 20-åringen och festen. Fick göra mig iordning lite snabbt. På kalaset blev det först smörgåstårta, sen kom kakorna och sist kom tårtan. Tror ni man var fullproppad sen eller? Kom ganska sent till festen, så det var bara att sätta igång och fylla på vätska. Tog kissbussen in till stan. Men det blev kisspaus i stan när vi klev av =P Knallade till Wickan. Började givetvis med lakritsshot. Sen blev en drink eller två, eller? =P Provade också en tequila rose, men den var inte så god som jag mindes den. Bästa på kvällen var iallafall att få träffa min Nettz. I had missed you a lot babe!


image210

Kommentarer


Kommentera inlägget här: