Börjes barnbarn

föralltid

Ny kurs

Opponeringen är klar. Det var lite hemskt ibörjan. Men jag var inställd på att apa efter lite. Jag skulle ju inte vara först med att opponera eller bli opponerad på enligt den lista vi fått. Trodde jag. Den lyckan varade inte länge. När vi kom in sa seminarieledaren att vi skulle ta en annan ordning. Så jag blev helt plötsligt först med att opponera!

image212

Men som ni märker så överlevde jag =P Kändes himla skönt att sluta tidigt idag, så jag har tid att förbereda mig psykiskt inför morgondagen. Då börjar det en ny kurs. Ska bli spännande. Tittade lite på kurssidan på It´s, och det så.... hm.... Blev ungefär lika förvirrad av den här kursen som den förra. Det löser sig!
image213

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    hmm... tvärslocknade du tidigare idag!?

    Kram.

    2008-03-27 | 21:22:58

Kommentera inlägget här: