Börjes barnbarn

föralltid

Skön dusch?

Jag gillar sovmorgonen, men lite bittert att jag slutar sent. Glömde köpa schampoo igår så jag sitter och överväger om jag ska springa ner till kronhallen och köpa en flaska. Normalt sätt tycker jag inte om det. Handla på morgonen. Vet inte varför. Däremot vore det så himla skönt att ta en dusch och komma ut fräsch och sätta på sig nya kläder. Jepp. Jag hämtade mitt paket igår. Ganska nöjd.

Blev godkänd på andra processdagboken. Gött som fan. Och om jag tolkade mailet rätt så lär jag väl bli godkänd på power point uppgiften också. Bara jag lägger in den i tråd på diskussionsforumet(?) Kan jag väl göra. Men är fortfarande lite sur över att jag kommenterade allt och alls uppgifter sist, men fick inte en enda jävla kommentar själv. Nu bröt jag mot en av mina punkter som jag listade för ett tag sen. Äta frukost innan jag sätter mig vid datorn. Så nu blir det frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: