Börjes barnbarn

föralltid

Con te partirò

Ansiktsmasken kändes helt okej. När den väl satt på, och där den svalkande effekten kom, så kändes det iallafall som den gjorde verkan. Faktiskt lite avslappnande. Och ja, den gav porerna en liten omgång. Direkt efteråt kändes huden helt yum-yum. Nu lite senare känns inte lika mycket, men känner mig fortfarande ren och fräsch.

I badhuset blev det teknik med Anders. Så nu vet jag lite mer än vad jag gjorde innan. Jag vet nog faktiskt ganska mycket mer egentligen. Känns jävligt bra. Kan behövas sånna där uppvaknanden ibland. Han följde ju med hem också. Han skulle ha datorn, som jag glömde ta med mig =/ Uscha. Det såg ju fruktansvärt misstänksamt ut i sovrummet. Way beyond sanningen. Slappade lite, och nu har jag varit duktig och pluggat =D

Grym låt:
Andrea Bocelli - Con te partirò

Kommentarer


Kommentera inlägget här: