Börjes barnbarn

föralltid

Grilla!

Nu är det slut på VFU för den här terminen. Blir inget förrän efter sommaren. Då blir det nya barn. Ettor. Usch. Snacka om att jag kommer sakna det här gänget. Hela bunten var helt genom söta. När de fick reda på att jag inte skulle träffa de mer, var den en som frågade om jag inte kunde flytta hem till henne =P Några killar tyckte att jag följa med till deras nya skola (de blir ju fyror) och vara där. Söton!

Tog en sväng på stan igår, när jag hade lite längre rast. Letade sommarskor. Resultat var som det brukar. Hittar ingenting. Och om jag hittar nått, så kommer den kräsna delen av mig fram. Kritisk granskning. HIttade ett par söta vita ballerina. De tryckte lite i fram, men jag tänkte att det kan jag leva med.... tills jag såg priset. Då kom min snålhet fram.

Ikväll ska vi grilla =D De bästaste och lite alkohol =P Yum yum...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: