Börjes barnbarn

föralltid

IKEA

Hemma igen. Nu har jag varit på IKEA i Karlstad. Det var en riktigt trevlig dag. Aningens trött efter att ha gått omkring där inne i 4 timmar, räknade vi till. Plus paus för lunch. God mat var det faktiskt också. Jag köpte inte så mycket. Två täcken, som ska vara svalare att ha för den varma typen. That´s me and my boy. Blev även en ny musmatta för hela fem kronor. Dyyyyrt =P Funderade på en kudde också, men det bidde ingen. Är lite sugen på att åka dit igen när jag funderat lite mer på vad jag vill med lägenheten. Det fanns ju massa tyger också, så jag blev pyskiskt knäckt därinne av besluts ångesten. Behöver fundera lite innan jag bestämmer mig för vad jag vill ha.

Nu måste jag plugga =( Är inte alltför pigg på det just nu. Skulle vilja nanna kudde en stund, men risken finns att det blir lite väl länge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: