Börjes barnbarn

föralltid

Plugg, plugg, plugg...

Igår blev det inget skrivet eftersom jag var i Kopparberg och när jag kom var jag redigt slutkörd på flera plan. Pallade inte med hemmatävlingen. Jag och älsklingen bestämde oss för att köpa den där elgrillen, som min babe har velat ha länge nu. Coop först, men där var de tvärslut. Åkte till ICA Maxi, och där fanns det hela en stycken kvar. Den tog vi! =) Dessutom hittade vi plattor till balkongen, så vi köpte det med, medan det fanns kvar. ska lägga schackrutigt med mörkgrått och ljusgrått. Den mörka var poppis, så vi hade tur att det fanns kvar. De var ju snyggast. Dessutom köpte vi ny fjärrkontroll till tv:n. Jag hittade äntligen ett par svarta pumps, som var perfekta. Stora felet var bara att jag hittade bara EN sko i min storlek! Snacka om katastrof. Men min älskling hittade de undangömda(!) kartongerna, och där fanns det i min storlek =D Bra pojkvän man har va?

Vi köpte lite mat också, så vi kunde grilla på den nya grillen. Jag fick lite läxa gjord också, eftersom vi kollade på Törnrosa =P Den onda fen ska ju vara med i min gestaltningsuppgift, precis som Julia Roberts roll i Pretty Woman. Nu är det bara Halims pappa från Ett öga rött som jag behöver läsa på. Håller på och läser boken för fullt, men behövde ett litet brejk. Det är massa plugg här nu =( Snacka om att jag längtar till Stockholm!
image240 Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: