Börjes barnbarn

föralltid

Träff igen

Allt går verkligen i ett här nu. Uppgiften igår gick rätt smidigt undan. När vi slutat gick jag upp mot stan och letade kläder. Har inte mycket till kläder för den här årstiden. Behöver införskaffa. Hittade inget. Pucko jag åker hem med bussen. När jag väl kommer hem, så kommer jag på att jag glömt köpa papper till gestaltningsuppgiften. Det var ju DÄRFÖR jag skulle på stan egentligen. Pucko! Älsklingen ringer när han slutat och han skjutsar mig dit, och sen åker vi in till Örebro för en titt på Marieberg. Hittade ingenting där heller.

Idag var det alltså träff igen, fast i Hällefors den här gången. Möttes på mitten. Skulle göra gestaltningsuppgiften. Vi satt utomhus i det fina vädret på en bänk. Det gick riktigt snabbt och smidigt. Vi var klara redan vid 12.00. Det tog alltså bara tre timmar. TRE JÄVLA TIMMAR. Snacka om irriterande! Vi gick och åt, tog lite bilder till nästa uppgift och sen var det bara att vänta på bussen............ Började läsa på Ett UFO gör entré och skrev frågor till intervjun.

Nu är jag (äntligen) hemma. Imorgon har vi en träff IGEN. Då ska vi göra den absolut sista gruppuppgiften. Sen har jag två enskilda uppgifter kvar, varav ena måste jag skicka, innan jag och älsklingen åker till Stockholm imorgon eftermiddag(!), ganska direkt efter träffen. Svettigt med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: