Börjes barnbarn

föralltid

Badminton <3

Gårdagen försökte jag ta tag i studierna ordentligt. Det gick sådär, men vi fick iaf in kompletteringen på gruppuppgiften. Känns riktigt bra. Bestämde mig för att jag imorgon (idag alltså) ska börja rensa upp i huvudet och i lägenheten för att få ännu bättre koll. Det behövs för den här kursen. På eftermiddagen åkte vi och spelade badminton. Evigheter sen och det var superkul! Jätte skönt att få springa av mig lite. Det var ju en ännu längre evighet sen jag gjorde det. Vi fick ju rack av Simons farsa i julklapp. Kan vara vettigt att använda de lite oftare. Efter badminton åkte jag på luciadoppsmöte. Hem, mat och film.

Idag så, hrm, var ju tanken att jag skulle upp tidigt för att börja den där rensningen. Jag kom upp, nyss. Men det är bara att köra igång. Lite rensning måste jag allt hinna med idag. Min tanke var att komma till biblan idag också för att lämna tillbaks lite böcker, så slipper jag oroa mig för att glömma det. Ikväll blir det mat med FK instruktörerna också. Det blir nog trevligt. Nu måste jag köra igång, så wish me luck!



(Julen 2006)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: