Börjes barnbarn

föralltid

En månad kvar

Helgen har varit fokuserad på renoveringen. Vi har satt upp täcktapet och målat klart en vägg. Färgen blev skit bra, så nu är det bara att köra på med resten av väggarna.

Det är måndag den 24:e idag. En månad kvar till julafton. Men det är också början på en ny vecka, och en vecka för en student borde innehålla mest plugg. Jag har inte hittat den där bra rutinen än i den här kursen, och det är skit. Skit dåligt.

Dagens höjdpunkt idag var iallafall att träffa Håkan =D Haha! Jag och min Ange hade tid efter varandra och åkte dit ihop, men väl där så fick vi ett program ihop. Fick två mål också, som ska uppnås. Målen var det bästa av allt. Det känns ruggigt bra, så jag ville iväg redan ikväll och köra Body Jam. Det var ju evigheter sen sist =(

Nu måste jag komma igång med studierna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: