Börjes barnbarn

föralltid

Föreläsningar

Föreläsningen igår var helt okej. Tony var grym när han pratade om de olika "skapera" Haha. Störtskön! Bengt-Åkte hade ju sina ljusa stunder också. Blev en hel del skratt, men kanske inte fullt lika mycket som man lärde sig. Hann inte se klart den inspelade föreläsningen igår, men det gjorde nog inte så mycket. Sitter ner på LC nu, och har precis kollat på två föreläsningar. Den ena sammanfattade den inspelade föreläsning, så ja.. Men det suger ju stenhårt att man knappt såg nånting. Speciellt när ämnet var fysik (som inte är min favorit ämne) och föreläsaren gör massa expriment, som underlättar lärandet en hel del. Tappade fokus totalt.

Min älskling hade varit duktig och rivit massa tapeter i lägenheten igår, när jag var på föreläsning. Idag ska vi nog åka köpa sånna där täcktapet och färg. Jiiiha =P Känns bra. Annars vet jag inte vad som händer i eftermiddag och kväll.

Mäkta glad blev jag också för kommentaren av bror min med brud som är i Thailand =D De hade tydligen tränat (iaf en gång) i gymet som är på bilden i gårdagens inlägg =P Tänk vad underbart att vara i Thailand istället för att sitta här med mongo kurs som jag fattar små procent av....

...men lite mysigt är det iallafall här i Sverige nu när snön faller så fint =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: