Börjes barnbarn

föralltid

Förmåner

Nu är det ordning och reda bland mina plugg-papper. Jätte bra. När jag blev klar gjorde jag mig själv i ordning och tog bussen till stan. Lämnade tillbaks några böcker och mötte sen upp den andra assistenten och instruktörerna. Möte med mat. Trevligt trevligt. Maten var sådär dock. Blev icke mätt och käkade igen sen med Simon. Mötet kändes iallafall jätte bra. Måste börja utnyttja mina förmåner lite bättre. Nu måste jag till sängen. Kanske läsa lite innan. Får se. Imorgon borde jag komma upp och läsa lite kurslitteratur.

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Skönt med ordning och reda det behöver jag också ^_^



    Ha en bra dag och lycka till med kurslitteraturen!

    2008-11-05 | 14:41:51
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: