Börjes barnbarn

föralltid

Grattis bloggen =D

Jag insåg ju att det är 2 år sen (och 2 dagar sen) som jag började skriva blogg. Attans att jag skulle missa med två dagar =D Haha. Hur som, så var det farsdag då.. den 12 november 2006. Jag läste andra inlägget och jag skriver att jag tänker bojkotta makaronerna och äta en fet tacogratäng istället. Hmm?? Ganska intressant med tanke på att med den kosten jag äter nu så är en fet tacogratäng att föredra, och min numera favoriträtt. Och makaronerna är rent skit =P Snacka om förändring?


Jag och tomten, julen 2006

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    GRATTIS I EFTERSKOTT BLOGGEN!



    Kram.

    2008-11-14 | 17:19:08
  • MissMagicGirl säger:

    Vad kul!

    Grattis till dig och din superbra blogg! ^_^

    2008-11-20 | 01:07:53
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: