Börjes barnbarn

föralltid

MissMagicGirl

Godmorgon. Igår var allt en snurrig dag. Ska strax iväg och träna. Trots att det är massa plugg som behöver göras, så tänker jag åka och träna iaf. Jag tror jag behöver det. När jag kommer hem ska jag göra mitt bästa för att få kontroll över studierna. Wish me luck!

 Tänkte tipsa om en fantastisk blogg - MissMagicGirl. Hennes inlägg är helt fantastiskt spännande läsning, och helt olik alla bloggar jag har läst hittills. Det här inlägget läste jag nyss och det är helt otroligt =P Ta er en titt vettja!!

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Åh jag upptäckte just att du skrivit om mig! Så glad jag blir!

    Tack så jättemycket! ^__^



    Ja, det rörliga stenarna är otroligt spännande. Undrar verkligen vad som ligger bakom det...

    2009-05-27 | 21:46:36
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: