Börjes barnbarn

föralltid

Symbolik

Vi tvättade jätte duktigt igår. Käkade mat och åkte sen och spelade badminton. Roligt roligt, mycket roligt! Efter bestämde vi oss för att åka till Örebro. Båda två hade helt olika anledningar, tankar och tolkningar. Med andra ord = Total missförstånd. Bråk bråka bråka. För att sen bli sams och åka in till Örebro tillslut iallafall. IKEA först. Där gick vi från oklart till självklarhet. Känns jävligt bra faktiskt. Det kan bli nått det här. Från IKEA kom jag hem med en ny kudde, lakan, sminklåda (wanna be Angelique) och en byrå (som vi hittade på fyndhörnan, bra!) Åkte till Marieberg och knallade runt lite. Inget köpt, men mycket tänkt. Tittade lite på symboler. I like it...

Sitter på LC. Har haft föreläsning. Nu väntar jag in mina kurskamrater som är på lunch. Själv käkade jag bacon och ägg. Funderar skarpt på att prova fakir, för att få fram lite mer och tydligare resultat. Blir ju opepp när det går så långsamt. Men jag har nog hittat en liten (i sann bemärkelse) syndabock till det hela. Jag ska experimentera med det...

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Ikea är alltid så kul att åka till!

    Man hittar alltid något fint där!

    2008-11-07 | 21:31:37
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: