Börjes barnbarn

föralltid

Julpynta

Det blev en bra match igår tycker jag allt. De spelade bra ibörjan, dåligt andra halvan och slutet var nästan lite rafflande. Svettigt att spela 4 mot 6 ute. Hursom. Vi vann =D

Idag var det Funky Kidz avslutning. Show i Bregår´ns aula. Det gick kalas bra och var jätte roligt. Fyra hockeyspelare var där med maskoten, ett lodjur som heter Lovis (I think?) Roligast blev det på slutet när dinosaurien Dino (konferenciern) hade egen dansskola. De som ville fick vara med, och så var självklart lokatten och hockeyspelarna med. Haha. Måste ses igen på CTV sen! (dels för att en av mina absolut skulle gå på toa just då)

Efter Funky Kidz showen gick jag direkt ner till badhuset och hade min grupp där. Vi körde  teknik hela passet. Mycket lyckat tycker jag själv, när de fick titta på varandras tekniker. Nu är jag hemma och tänkte börja julpynta, men vart är min julstjärna??? =/


Sivan kollar kvalitén på fjolårets gran

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    HiHi. Tycker att du är superbäst som i alla fall försökte adventspynta lite i er röra! Tio poäng bara för det liksom. Enda pyntet här är väl spindelkompisarna som är kvar från Halloween.. HaHa. Och så den superfina buketten jag fick med bud idag! :) (Ska försöka få upp bild på bloggen imorgon!)



    Kram.

    2008-11-29 | 23:58:59
  • MissMagicGirl säger:

    Advent och julen är en härlig tid!

    2008-12-01 | 00:57:13
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: