Börjes barnbarn

föralltid

Bättre layout

Gammal fest-bild --->

(HAHAHAHAHA!)

Sådär. Nu är det inte lika sterilt här på bloggen. Blev faktiskt ganska nöjd med bannern och jag älskar bakgrundsfärgen just nu. Vi får se hur länge den här layouten får finnas kvar, innan jag tröttnar =P Haha. Just nu är jag nöjd iaf.

Sista dagen på VFU:n för den här gången. Lite trist kan man ju säga. Men jag får träffa barnen i mars-april igen. Det kommer nog bara säga poff, sen är vi där. Då kommer jag läsa min inriktning. Ska blir riktigt kul! Ikväll är det hemmafest hos bästaste. Köpte mig till vin förut. Simon som vill ha =P Haha. Hoppas det kommer smaka gött åt honom. Jag ska ju smaka, men sen blir det cider (om inte vinet skulle vara helt fantastiskt förstås)

Nej, nu kanske jag ska ta och börja med det növändiga och viktiga istället för det onödiga och oviktiga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: