Börjes barnbarn

föralltid

Bra lördag



Min lördag ser ut som vanligt. Börjar morgonen med Funky Kidz. Jag har sagt det förut, och det kommer jag fortsätta med. De där barnen är bara för söta. Idag var den bästa dagen med Funky Kidz. Inga tårar, ingen slog sig och inte alltför många toalett besök. Knallade bort till systemet efter det och köpte dricka till kvällen. Fick skjuts av pappa hem. Och just det, imorse hade jag ett sånt där underbart samtal med lillebror igen. De brukar komma med ganska jämna mellan rum. Kärleken flödar när det gäller lillebror. Jisses alltså.

Hemma så åt jag lite mat innan jag tog cykeln till badhuset. Ett tufft pass idag, men de klarar det lika galant varje gång. Man blir så stolt. Vissa tappade sugen lite på slutet, men generellt sett var det otroligt bra gjort av gruppen. Cyklade hem. Ikväll vankas det alkohol och trevligt sällskap.

Kommentarer

  • Syster Yster säger:

    Åh ja! Finns det någon som kan motstå vår lilla lillebror!? Inte ens min gubbe, som inte är så förtjust i barn, avgudar den ungen!



    "Mitt liv då! Är inte mitt liv viktigast!?"



    Kram.

    2008-10-19 | 20:15:35
  • Syster Yster säger:

    Hrm, ska ju för tusan stå "Inte ens min gubbe, som inte är överförtjust i barn/ungar, kan inte låta bli att avguda den ungen!" Tror det är dags för mig att lägga ner datafixandet för idag och bara koppla av med en bok!? Mmm...



    Kram igen!

    2008-10-19 | 20:17:24

Kommentera inlägget här: