Börjes barnbarn

föralltid

En söndag

Idag hade jag lillebror på besök. Han dök upp vid 11.00 och då var det tv-spel som gällde. Senare fick han följa med mig till badhuset, eftersom jag hade min grupp. Med gruppen körde vi första passet med vattenbalett inför Lucia Doppet. Det gick riktigt bra och jag tror att det kommer bli kalas bra när vi är klara. Måste tacka min side-kick. Utan henne hade hela jag varit kaos för länge sen. Hon är underbar.

Vi åkte hem från badhuset och då blev det mer tv-spel. Han åkte hem ganska nyss, och älsklingen kom hem i samma veva. Det ska fixas käk och sen hoppas jag på en chill kväll framför tvn. Imorgon blir det full ös med studierna. På fredag ska ju examinationsuppgiften in!


så här ser inte riktigt vår balett ut,
vi ju faktiskt simmare inte vattenbalettare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: