Börjes barnbarn

föralltid

En timme

Blev en sväng bort till Nettan och Andreas igår. Flickorna minus mig skulle ut, så jag stannade kvar med nördarna. De spelade tv-spel och jag lusläste Nettans kvalitativa litteratur (vecko revyn). Den lugnaste kvällen för mig, de gånger vi har varit hos dom. Ganska skönt faktiskt. Hem och sova. En timme extra dessutom, och det passade jag på att utnyttja rejält. Blev många timmars sömn, vilket var helt underbart. Har givetvis inte pluggat nånting, för när jag väl kom hem så blev det käk och badhus i en följd. Jag pluggar imorgon istället. Funderar på om jag ska bege mig till LC då och skriva ut arbetena. Kan passa på att lämna tillbaka några böcker. Blir nog mer gjort då, än om jag dräller hemma.



59 dagar kvar till jul...

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Hjälp!

    Måste börja fundera på julklappar... :-)

    Ha en trevlig måndag!

    2008-10-27 | 07:50:24
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: