Börjes barnbarn

föralltid

Krypa ihop

Kära nån. Jag satt uppe til 2 med opponeringarna och min individuella uppgift, som jag totalt glömt bort en gång till. Riktigt illa. Hade jag inte haft storasyster så hade det inte blivit mycket gjort på den uppgiften. Opponeringen gick ju an, men inte den. Det är inte lätt att göra en uppgift när man inte tycker om den.

Upp tidigt igår. Bussen gick 6.40 från stationen. Trots lite sömn så var jag ändå pigg och vaken (med betoning på pigg) under hela dagen. Trodde knappast att jag skulle vara det, men jag är bombsäker på att det är kosten. Opponeringen gick fint. Bra diskussioner. En lätt, och även min första, komplettering. (Som jag förövrigt skickade in nyss) Individuella uppgiften hade jag sån ångest för på morgonen, men under diskussionen kändes det bättre. Det skriftliga är jag missnöjd med, men man får ta det som det är.

Direkt efter Karlstad igår, ställde jag upp och passade lillebror. Pappa hämtade upp mig från stationen, och det där med att passa lillebror efter en dag i Karlstad. Ja, återigen kosten. Jag trodde inte jag skulle orka, men det var hur lugnt som helst. Men sen sov jag ju som en gris efter den dagen =P

Idag har jag kännt mig helt avstängd. Vill ingenting idag riktigt. Fast inte lika negativt som det låter, men det är ju inte positivt. Jag vill bara krypa ihop i soffan med filten och grubbla, se film, läsa eller lösa mitt nya pyssel - kakuro (I love it!) Jag provade för ett tag sen, och det gick ju sådär. Därmed blev jag ju självklart sugen på att knäcka koden =P


Så här vill jag göra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: