Börjes barnbarn

föralltid

Lånat lite böcker =P

Ooops.. råkade pinga fast jag inte skrivit något inlägg. Jag får väl ta och göra det nu istället. Igår var det lugnt. Städade lite grann och kollade upp böcker till min examinationsuppgift. På kvällen åkte vi till Simons syrra och lånade film, som vi sen kollade på. Förstås. Sen sängen. Idag blev det biblioteket. Träff med syster där. Skulle låna massvis med böcker som jag hittat. Två påsar och ryggsäcken full. Haha. Så nu har jag och läsa. Skickade iväg mitt PM om uppgiften nyss, men kort efter jag klickade på "skicka", så ångrade jag mig lite. Är lite osäker på den ålder jag valt. Jaja. Får se vad det blir. Nu måste jag börja läsa alla dessa böcker. Ska kirra lite käk också.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Hähä, du får hojta till sen så jag får se vad du beställt :D

    2008-10-13 | 21:25:39
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: