Börjes barnbarn

föralltid

Slutspurten

Jag är lugn. Jätte lugnt. Fast ärligt talat så vet jag inte vad som är bäst - att stressa upp mig lite eller behålla lugn så här under examinationsinlämningsdagen. (haha kort ord jag fick till?) Källhänvisningen blev bättre nu, men det är den här sista delen, som dessvärre är viktigast, som inte vill sig riktigt. Det känns inge bra. Eller snarare den där bra känslan, som brukar infinna sig när man är nöjd ,har jag inte kännt av än. Jag saknar den. Något så oerhört. Önskar att den skulle vilja dyka upp snart. För att den ska göra det så måste jag ju jobba på lite, men det hjälper inte särskilt mycket när jag blir arg. Mmm, jag blev lite ilsken över den där "stressande" kommentaren. Varför? Det hjälper ingen. Inte ens dig själv.

Slutspurt nu alltså, men när jag går i mål, har jag ingen aning om. Jag vet inte ens hur lång sträckan är dit. Det kan vara allt från en timme till 10.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: