Börjes barnbarn

föralltid

Studier och passa lillebror

Som jag sa så är den här veckan fylld med studier. Den borde vara det iaf. Igår blev det kanske lite för lite med pluggandet. Kom i säng sent och därmed upp sent, men jag kom trots det igång ganska bra och det flöt på fint. Senare under gårdagen gick jag upp till huset för att passa lillebror. Vi spelade UNO och sen dök en kompis till honom upp och var med. Simon kom och hämtade mig och vi införskaffade mat som tillagades och åts upp framför tvn.

Kom upp tidigare idag och plugget har flutit på riktigt bra faktiskt. Känns himla skönt, men än kan jag inte slappna av. Ska fortsätta alldeles strax. Behövde bara en paus från boken som jag har läst hela dagen idag. Ikväll blir det badhus och vattenbalett igen. Jag ska iaf försöka plugga på så pass bra, så att jag utan oro kan åka dit. Vill ju inte oroa mig över studierna när jag är med mina simmare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: