Börjes barnbarn

föralltid

Snart 11 veckor sen..

Den här veckans dagar har sett ganska lika ut. Jag pluggar under förmiddagen, passar lillebror och har badhus på kvällen. Antingen är det alla tre eller så är det iallafall två av de sakerna. Plugg har det som ni kanske märkt varit varje dag. Sitter ju med min examinationsuppgift som ska vara klar imorgon. Idag kom jag betydligt längre, och uppgiften börjar se riktigt fräsch ut. Känns himla bra. En hel del som måste finslipas dock. Ska fortsätta nu ikväll så mycket jag orkar, men min själ vill till tvn. Det är ju Hell´s Kitchen, även lite annat innan också som kan vara av intresse. Dessutom skulle jag behöva ha svenskt word. Har det engelska just nu och det blir lite svettigt när jag ska fixa layouten. Okej, en hel del skulle jag nog förstå, men jag vill inte bli stressad och förbannad över en sån sak. Nu står pajen i ugnen, och jag och älsklingen räknade precis ut att på måndag börjar vår 11:e vecka med LCHF-kost. Resultat har vi sett, jajamensan. Känner också för den delen. Det går, långsamt, men åt rätt håll iaf. Men huvudsaken är ju att det känns bra. Vilket det gör.


en kul kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: