Börjes barnbarn

föralltid

Äntligen final

Köket är klart. Matrummet är klart. Vardagsrummet är inte klart. Vi tog en paus och åkte till stan för att köpa en pärm till mina papper och titta in på jysk. Pärmen hittade vi, men allt jag ville ha på jysk hittade vi inte. Fast det gör inte så mycket. Då hade jag varit ruggit pank vid det här laget. Måste lugna ner mig lite med köpandet och ta en sak i taget. Börja med målning t.ex.alltså grovjobbet. Vi åt mat också. Paj utan paj =P Sug på den en stund ni...

Jag har nog kommit på hur jag vill ha det i köket/matrummet. Vilken färg jag vill måla på skåpluckorna. Pissgult är ju inte alltför vackert. Dessutom funderar jag på ett svart golv i vardagsrummet. Nu fick ni höra lite om mina drömmar. De är många, och kan ändras med ljusetshastighet. Väggarna är iallafall det viktigaste och de ska bli verklighet så småningom. Nu kom jag att tänka på en låt. Den är bra...

Vi ger upp städningen idag. Plugg har det inte blivit något av. Det innebär att jag får plugga så in i helvete i helgen. Uppgiften ska ju in på måndag. Men jag kanske klarar det. Har ingen stökig lägenhet att störa mig på längre. Imorgon är det telebild och kolla smink med Nettz och Alexandra. Nu ska jag börja ladda. Final i Hell´s Kitchen!

Den bra låten:
På toppen ska det va´ en skorsten
och sedan ska det va´ ett tak
och väggar runt omkring med dörrar
och fönster både fram och bak
och golv som man kan gå
och trampa på
och utanför ska flaggstången stå!

(vet ni vilka det här är?)

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Svar: Min karl blir nog inte heller glad, men tyvärr förtjänar han det :)

    2008-09-11 | 22:09:56
    Bloggadress: http://www.ssnadra.blogspot.com
  • SysterYster säger:

    Åh! jag vet, jag vet ;) Fast jag tänker inte säga något än... Förrän någon annan (förhoppningsvis!) hoppar in och gissar.



    Kram.

    2008-09-12 | 20:36:11

Kommentera inlägget här: