Börjes barnbarn

föralltid

Igår och idag

Jag behövde aldrig gå till 1 AAAAA igår. Inte ens till framsidan på skolan. Mamma ringde igår. Hon hade kommit på att han hade idrott sista timmen och att jag skulle gå dit och hämta honom. Jaja. Vi gick hem till mig och började genast spela lite tv-spel. Super Mario 3, men han tröttnade ganska snart. Det blev Piff & Puff en stund. Sen kom maten och en kort bit in på en film. Han skulle av någon anledning se Hälsoresan... Mycket intressant när han satt där med sin McD mat. Därefter gick vi ut en stund och kastade boll. In och spela Shrek. Sen hem.

Då åkte jag och Simon till Örebro och Marieberg. Båda har ju pengar nu. Betydligt mer än vi brukar, eftersom allt inte går till köpmat längre (feels good, I can tell!) Jag hade en bra dag och kom hem med tre tröjor och ett halsband. Köpte även hårfärg till Simon. Han ska bli mörkare, och det blir troligtvis senare idag. När vi kom hem från Marieberg blev det käk och en hel del plugg. Blev ju inte mycket av det när lillebror var på besök. Men det kirrade jag lätt som en plätt. Jag pluggade under Sex and the city. Ni får gärna fråga mig hur jag lyckades.. för ärligt talat så vet jag faktiskt inte...

Dessutom var det ju final på Hells Kitchen igår. Trodde jag. Ack så fel jag hade. Avsnittet är ju lite längre eftersom det är final, och därmed uppdelat i två avsnitt. Så nu får jag vänta till nästa torsdag. Jag pluggade lite också efter tv-tittandet förstås.

Idag gick jag upp tidigt för att hinna med att se en kortfilm innan jag skulle till LC. Hann utan problem. Jag hann till o med att äta och sminka mig i lugn och ro. Var inte ens stressad när vi åkte. Mycket gott tecken. Nu sitter jag här på LC och har precis ätit den otroligt goda tacogratängen a´la LCHF. MUMS! Föreläsningen var grymt intressant. Handlade om HBT-frågor. Bra föreläsare dessutom (I like it!)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ja, det är en superkul uppgift... men tuff som fasiken eftersom man måste rannsaka sig själv som bara den. Du får gärna läsa sedan om du vill!? :P



    Kram.

    2008-09-05 | 14:03:11
  • SysterYster - igen! säger:

    HaHa, nu börjar du bli veteran på att plugga märker jag... Iom att du kan plugga OCH kolla på tv samtidigt! :P Välkommen i gänget!



    Kram.

    2008-09-05 | 14:05:26
  • Cissie säger:

    Vad skoj med Super Mario! Det var så längesedan jag spelade det!!

    2008-09-05 | 14:38:09
    Bloggadress: http://hilmashimmel.blogg.se/
  • Ia säger:

    Kul att läsa att fler kollar Hells ktichen...och att det är fler som blivit lurade på finalen...redan förra veckan stod det i vår tidning att det var sista avsnittet...det var det ju inte!!!



    Vem vinner ;)?

    2008-09-06 | 20:10:45
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: