Börjes barnbarn

föralltid

Läsläxa och examinationsuppgift



Gårdagen innebar plugg nästa hela dagen. En sväng upp till huset för att passa lillebror. Det blev bandy, tv-spel och så läste han sin läsläxa för mig =D Sötnosen! När jag var hemma igen så fortsatte mitt eget plugg samtidigt som jag kollade på Hell´s Kitchen. Det var tydligen en ny omgång som började. Jag hade inte den blekaste aning om det. Så inte mig emot. Huvudsaken var ju att jag fick boken läst, och det var inga problem.

Somnade sent, och så skulle man upp tidigt idag. Inte kul. Jag trodde jag skulle palla, men det gjorde jag inte. Kom upp på tok för sent och hann inte kirra någon frukost. Slängde i mig en liten salami och en burk makrill. Dessutom hade jag ingen matlåda med mig, så det blev fusk idag. Huvudvärken börjar smyga sig på, men den är inget att gnälla om, än. Jag önskar och hoppas att den vill fortsätta vara disrekt.

Första föreläsningen var riktigt intressant. Handlade om sekretess och anmälningsskyldighet. Andra föreläsningen var mest en information om kommande examinationsuppgiften. Hittills har kursen varit rätt soft och traskat på i ett helt lagomt tempo, men nu kommer VFU, två gruppuppgifter, en individuell och examinationsuppgiften på kort tid. Blir dags att lägga i en högre växel.

Men mitt betyg som jag fick idag, gjorde hela min dag underbar. Kände mig nästan lite generad när jag läste kommenterarna jag hade fått av läraren. Det var så himla skönt!

 Jag fick VG!

Kommentarer

  • Anki säger:

    HAHA ja jag tror också att jag behöver det. Ja hösten är verkligen här! Så det blir jeans och stövlar till kvällen .

    2008-09-19 | 16:00:08
    Bloggadress: http://zaander.blogg.se/
  • Ina säger:

    Hej! Tack för din kommentar! :)



    Jag stängde av kommentarerna på det inlägget precis- det är för alla, inte bara för dig. Eftersom jag vill undvika elaka kommentarer från utomstånde.



    Kram Ina



    2008-09-19 | 16:08:28
    Bloggadress: http://inisen.com
  • Helena säger:

    Sv. Tack! :)

    2008-09-19 | 16:24:48
    Bloggadress: http://ugglapuggla.blogg.se/
  • ida säger:

    har du nån frisörfråga?

    gå in på min blogg och ställ den så svarar jag så gott jag kan!

    :)

    / Ida

    2008-09-19 | 17:24:02
    Bloggadress: http://plantinida.blogg.se/
  • Ina säger:

    Åh, typiskt att din första kommentar hann försvinna! :(



    Tack för den du skrev dock - den värmde massor! Jätterart av dig!



    Kram! Ina

    2008-09-19 | 19:26:15
    Bloggadress: http://inisen.com
  • SysterYster säger:

    Härligt, härligt! Grattis till VG.et...



    Kram.

    2008-09-19 | 19:55:37

Kommentera inlägget här: