Börjes barnbarn

föralltid

LC dag

Låg och läste litteratur in i det sista. Så allt blev läst. Tanken var att komma upp tidigt och hinna med frukost, dusch och kirra matlådan. Haha nej. Jag kom förstås inte upp så tidigt som jag hade tänkt, men jag kom inte sent heller. Lärcentrum hela dagen blev det idag. Från 9.00 till omkring 15.00. Nu är uppgiften klar iallafall! Och man kan börja med nästa vecka och det tema som kommer. Den här kursen kommer gå fort. Det vill jag lova.

Nu ska jag bara slappa lite och så småningom få i mig lite mat, innan jag beger mig till badhuset och möte. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det där. Jag vill. Alldeles för mycket. Risken finns ju att jag tar på mig för mycket. Och det vill jag inte att det ska hända.

Ikväll är det Journeyman, och jag jag får titta på det alldeles ensam! Älsklingen jobbar stängning idag. Trist. Vi som har följt det där varje måndag från starten.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Hoppas mötet gick bra!!



    Kram.

    2008-09-01 | 20:26:26

Kommentera inlägget här: