Börjes barnbarn

föralltid

Lilla ettakluddaren <3

Jag har ju en otroligt söt lillebror. Han är ju bara för charmig ibland. Ringde precis till pappa och kollade om han kunde skjutsa mig till badhuset. Det har duggat lite till o från utanför och jag tappade sugen på att gå. Anyway, det var mamma som svarade och det var lugnt med skjuts, men i utbyte ska jag passa lillebror imorgon. Jag ska hämta honom på skolan. Inte samma som sist, eftersom han nu börjat förstaklass. Mamma förklarar vart jag ska vänta, och vart jag ska gå om han inte kommer ut självmant. Lillebror tar över telefonen. "Du går upp där o så in där o så vänster o så rakt o så till där det står 1 AAAA (rejäl markering på A)" Haha. Jag hängde inte riktigt med i beskrivningen, men jag kommer nog aldrig glömma att lillebror går i 1 AAAAAAAA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: