Börjes barnbarn

föralltid

Måste prova

Hittade en grej som jag bara var tvungen att prova...

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Nix jag såg inte det fören nu

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
När man kan köpa själv

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Bodyjam är tillbaka nu på träningslagret

4. Vilket sms blev du mest berörd av?  Jag glömde säga att jag inte kommer för att jag har ont i huvudet

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Hej emma!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Crusin´ in tha donkenbil?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag är såå nöjd så

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ajjfan.

10. Din romantiska replik?
Sitter och väntar på att få lämna blodprov

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?  Hon har 3 st

Kommentarer


Kommentera inlägget här: