Börjes barnbarn

föralltid

Mer än perfekt?

Älsklingen kom hem ganska snart efter att jag kommit hem från huset. Vi pratade lite ihopflytt. Möbler, tapetsera, måla och färg m.m. Vi la dessutom ut den gamla soffan på blocket. Min soffa. Jisses alltså. Sörjer den redan även om den till och med står i vägen i vardagsrummet och inte är såld än. Jag gillar den skarpt. Den var verkligen perfekt! Haha. Fast den vi har köpt nu är ännu mer perfekt =P Kan något vara mer än perfekt??

Hann inte laga någon mat. Vi fastnade i pratet. Jag skulle ju iväg till huset. Tufft fart III/V pass idag. Försökte vara riktigt "elak" och skriva ett jävligt pass. Jag brukar nog vara för snäll annars. Elakt är det ju inte riktigt heller. Med tuffare pass, så borde de ju bli bättre simmare. Återigen simmade de jätte bra.

Maten står i ugnen. Det är favoriträtten idag, igen. Hihi. Busigt värre. Den är nog inte särskilt billig. Med god. Vi måste kirra nått slags matschema, veckovis. Fast med våra favoriter, samt tänka på priset också. De här första veckorna med LCHF har vi ju ätit lite lyxigt kanske. Jag vet faktiskt inte om det kan ses så, men vi har tagit det som vi tycker är gott. Och gott brukar kanske inte alltid vara billigt. Hänger ni med i mina tankebanor?

Imorgon ska det pluggas och städas. Ha en trevlig kväll!

(bilden är från thailandsresan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: