Börjes barnbarn

föralltid

Mys


(Sälen 2007)

Finalen var riktigt bra. Det kunde ha blivit vem som helst av de två. Men det var nog rätt som vann. Även om jag inte tyckte om hans sätt alla gånger, så var han den bättre kocken. Direkt efter började Sex and the city. Blev en sen kväll. Har nog aldrig varit så mysigt i soffan. Tack vare den nya soffan =P Haha. Den är faktiskt mycket mer mys-vänlig än den förra.

Jag hade  velat somna där nära älsklingen och höra hans hjärtslag. Japp. Ingen tvekan där inte. Men vi tog oss bort till sängen. Slocknade ganska snabbt. Segt att gå upp idag. Dessutom var föreläsningen seg. Det var nog den tråkigaste föreläsningen jag haft hittills. Lyckligtvis slutade den tidigare och vi lämnades åt oss själva med några diskussionsfrågor.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    det va jättefint=) ett riktigt personligt namn är det finaste. Jag kunde tyvärr inte komma på något:/ men jag gillar mitt iaf:)

    2008-09-12 | 13:27:32
    Bloggadress: http://gonzesse.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Just det... (slår sig för pannan!) Du har ju haft telebild/föreläsning idag... Inte konstigt att du inte varit inne, eller det har du juh!? Nej, nu ska jag sluta bubbla iväg kommentaren.



    Kramar från en minst lika seg storasyster!

    2008-09-12 | 20:38:10

Kommentera inlägget här: