Börjes barnbarn

föralltid

Ny på tradera

So you think you can dance igår. Det var grymt hög kvalité på danserna. Jag vet vilka jag vill ska åka ut idag. Men det är ju redan avgjort eftersom det sänds lite senare här. Hoppas USA röstade rätt =D Rätt enligt min mening. Vem som ska vinna blir dock betydligt svårare. De som är kvar är ju grymt bra allihop. Så här bra har det aldrig vartit!

Själv är man svullen i halsen. Inge kul =( Hade simgruppen idag också. En hela vecka sen. Dock hade jag bara fyra stycken. Övriga är sjuka. Brukar vara så på hösten när skolan drar igång. Bacillerna bollas fram och tillbaka.

Nu är jag medlem på tradera också =D Haha. Tufft va? Jaa, jag är lite efter med saker. Budade på min första grej. Haha. Hoppas det går vägen. För det var billigt. Mycket billigt.

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Va lustigt, jag handlade på Tradera själv för första gången idag.

    Köpte nagel pynt. Allt var så billigt.

    Det bästa knepet för att få vad man vill ha är att lägga sitt bud i sista minuten så ingen hinner bjuda över en. Min kompis gav mig det tipset. Säkert sant men det tar bort lite av auktionkänslan.

    2008-09-18 | 23:42:41
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com
  • Maria säger:

    USA röstade fel! Enligt min mening då. ;)

    2008-09-20 | 19:22:01
    Bloggadress: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här: