Börjes barnbarn

föralltid

Passa lillebror

Några sidor hann jag läsa innan jag skulle gå upp till huset och passa lillebror en stund. Vi spelade tv-spel för hela slanten. Sen när vi skulle gå ut och spela bandy så kom mamma hem och han skulle iväg på fotbollsträning. Så det bidde ingen bandy. Får se om jag ska ta och gå upp dit imorgon och spela lite..

Tanken var nog att vi skulle slå samman en plugg- och städdag imorgon. Båda älsklingen och jag behöver plugga. Och städa då givetvis. Förbereder för en ihopflytt må hända...(?) *harkel*

Kommentarer

  • Ina säger:

    Ja, badrummen är det värsta att städa! Fy, är ju bara ofräscht och jobbigt, uhhh! Dammsuga tycker jag dock är okej - så länge jag får ha min ipod med en ljudbok i öronen :D

    2008-09-10 | 17:31:44
    Bloggadress: http://inisen.com
  • Trinidad säger:

    SV: Det kan jag förstå.

    Var gärna med i min tävling på bloggen.

    2008-09-10 | 18:22:42
    Bloggadress: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här: