Börjes barnbarn

föralltid

Pluggat idag

Journeyman var ju suveränt bra igår ju! Mycket trist att titta själv på det. Det är ju lite av en skräll att det var säsongens bästa avsnitt. Jaja. Jag kollade på Sex and the city och sen begav jag mig till sängen. När älsklingen kom hem på natten, var jag stendöd och ville bara sova. Det fick jag igen imorse när jag försökte väcka honom lite smått och gosa ihop sådär på morgonen.

Jag gick upp, åt frukost och började plugga. Har läst riktigt duktigt idag. Inte mycket kvar på det här temat. Dessvärre har jag gjort en tabbe med att beställa litteratur, men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt. Nyss käkade jag en gratäng liknande grej som jag slängde ihop. Sneglar lite på säsongsstarten av Sjukhuset. Jävla rattfyllerister säger jag bara! Behövde få ur mig det. Himla tur att mamman och barnet klarade sig.

Senare ikväll blir det So you think you can dance, men innan dess ska jag nog läsa lite till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: