Börjes barnbarn

föralltid

badhuset

Jag var taggad i måndags och började rota fram grejer till att tvätta fönstren med. Det sket sig dock ganska ordentligt eftersom jag inte hittade skrapan. Så jag gick från taggad till ingenting. Avslutade dagen med ett spännande tränarmöte. Brukar bli spännande när Anders och Bosse rycker och drar i trådarna. Får se vad som kommer hända. En idé kom ju fram när jag låg och grubblade igår morse. Jag kanske var lite snabb med att skicka iväg ett mail om det. Jag vet inte =/ Efter gårdagens hemmatävling blev jag osäker =/ Not good..

Igår var jag tillbaks på praktiken efter lite ledighet. Kvällen innebar hemmatävling då förstås. Imorse var det bestämt att jag inte skulle ha någon sovmorgon utan komma tidigare till praktiken och följa med barnen som ska på simskola. Badhus tre dagar i rad. Yeah. Det är jag i ett nötskal det. Vad vore jag utan badhuset?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: