Börjes barnbarn

föralltid

Funky och studier

Lördag: Tog med min älsklingen till pingstkyrkans secondhand för att leta efter en piratskjorta med lyckat resultat. Direkt efter det blev det sista gången med Funky för den här terminen. Föräldrarna fick komma med och salen var helt full. Efter Funky blev det systembolaget. På kvällen blev det fest.

Söndag: Funky show. Massavis med söta pirater =P Väldigt rolig show den här gången och väldigt fina danser av alla kidz och teens. Direkt från showen gick jag ner till B-gruppen som var i fullgång med sin träning. När de slutat så hade jag uppstart med nya E-gruppen.

Måndag: Jag var grymt otaggad att åka in till skolan, men väl där så kändes det bra. Det ska bli riktigt skönt att komma igång med vanligt plugg igen. Speciellt om man har lärare som har full koll och lyssnar på vad vi studenter säger. Vi tjuvstartade den nya delkursen redan den här veckan istället för nästa eftersom vi ska iväg på läger tisdag till onsdag. Det blir bättre så för de som reser längre sträckor.

Today: Nu är det tisdag och om 40 minuter går min buss in till Karlstad. Kl 9.00 går bussen med blivande fritidspedagoger ut i värmländska skogen. Är inte direkt övertaggad, men det kommer bli bra när jag väl är iväg. Vi ska sova på något vandrarhem och är hemma imorgon kväll igen.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Hur var Valborg? Såg du någon eld? Här var det lugnt, skulle se en eld men åkte därifrån för själva området var rätt B-igt... Det var lugn trafik hem istället och middag blev McDonald´s. Helt tomt på folk! :-)

    2009-05-01 | 14:03:25
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • Bim HD säger:

    och var var ni???

    även om karlstad väl inte direkt räknas till skogen... långt därifrån, och en bra bit till måste man för att hamna i skogen :)

    må så grankott...

    2009-05-05 | 14:49:14
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här: