Börjes barnbarn

föralltid

Lite nervös

Fredag idag. Sista dagen med min handledare. Nästa vecka är hon i Skottland och jag ska få vara med en annan lärare hos 6-åringarna. Det kommer nog bli riktigt skoj =D Nu är jag dock lite sliten. Förkylningen som jag fick innan och hade under Sälen har tagit om på mig igen, men jag står iaf på benen.

När jag kom hem har jag övat lite på Funky danserna. Min förhoppning var att hålla i tre andra danser imorgon. Jag har inte tränat tillräckligt känner jag. Men nyss när jag övade på sambon (haha! jepp jag fick honom till att vara försökskanin) så gick det faktiskt riktigt bra. Nervös är jag självklart. Mer än förra gången, men det ska nog gå bra. Rebecka får rädda mig ifall jag skulle snurra till danserna helt.

Angående kanin: Vi dansar till den där kramkaninen. Jag var inte direkt förtjust i låten, men när man ser små söta 4-5 åringar dansa en gullig dans till den låten, då kan jag bara inte låta bli att le.

Kommentarer

  • Diana säger:

    Hej!

    Kikar in hos dig genom AnkanB:s sida.

    Låter som härlig tid du har framför dig med barn och danser osv :)

    Men passa dig för att köra för hårt med dansen om du är förkyld, det är INTE bra.

    Var rädd om dig!

    Tack för titten hos dig.

    Kram Di

    2009-04-19 | 09:48:57
    Bloggadress: http://dianahagel.wordpress.com

Kommentera inlägget här: