Börjes barnbarn

föralltid

Mysteriet...

Då var praktiken slut för den här gången. Både skönt och tråkigt. Kom på idag att vi har gjort lite "SANT" med barnen också. SANT står typ för alkohol, narkotika och tobak. S:et vet jag inte vad det stod för. Hursom. Med 6-åringarna körde vi lite JA och NEJ. Barnen fick frågor eller påståenden som de fick ta ställning till. Det var både lättsamma och lite mer allvarliga frågor. Om någon ville så fick de också motivera sina svar. Otroligt fyndiga svar måste jag säga! =D Jag har fått höra både det ena och det andra den här veckan som vi har kört det.

Jag frågade om jag fick ta mig hem tidigare. Hade bokat tvättid idag. I förregår hade jag också bokat men var helt slut och däckade i soffan, så det blev inget tvättat då. Men nu har jag varit i fullgång sen jag kom hem. Allt hänger på tork och jag tittar på Mysteriet på Greveholm på youtube. Oj oj oj säger jag bara =D

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    s - snus? Bara en tanke... har nämligen väldigt dåligt minne själv ;) Borde som sagt var veta, men inte idag, nä...

    Må så grankott...

    ngn som tvättar, lite... än bara en maskin med träningskläder osv... det som ska gå utan sköljmedel bla... men, det måste ju tvättas det också ;)

    2009-04-24 | 16:40:09
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här: