Börjes barnbarn

föralltid

Update

Nu har det hunnit bli påsk och vår ute =D Jag har sett tussilago, en humla (som jag dock inte hann klappa) och mamma visade stolt upp sina snödroppar i trädgården idag.

Lite update här nu då. Förra helgen fick jag hålla lite i Funky Kidz. En lek och en dans hade vi kommit överens om. Jag körde på lite påsk och fågel tema. Lekte en variant på "kom alla mina små kycklingar" och sen körde jag fågeldansen med dom =P Det gick riktigt bra. Var givetvis grymt nervös innan. Men det hör lite till tycker jag. På söndagen åkte jag till Karlstad och vara tränare på en simtävling.

Sen började det en lovvecka på praktiken. Super kul att få vara med på ett lov. Det brukar hända lite mer saker då på fritids har jag hört, eftersom det är fritids hela dagen. Lite var ordet, men det var kul iaf. Vi var på bio, fikade ute och skulle ha pyssel men det var inget jag märkte av särskilt mycket. På onsdagen gick vi med i påskparaden, och de som ville fick gå till biblan en sväng. Alltid nått, men ska jag vara ärlig så är jag lite besviken.

Nu har jag påskledigt långfredagen och annandagen, men sen drar skolan igång igen och mina två sista veckor ute på praktik. Tiden går så fort...

Kommentarer

  • Annika säger:

    Glad Påsk!

    Hoppas att din dag blir bra och magen full med ägg i alla former! Ägg är ju superbra enligt LCHF, inte sant?

    Kram!

    2009-04-11 | 08:58:03
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: