Börjes barnbarn

föralltid

Bokat

Förra natten kunde jag verkligen inte sova. Låg och läste i GI-noll för att få lite inspiration inför nystarten. Trodde att jag skulle bli trött av att läsa och somna så småningom men icke. Rullade runt som en jag vet inte vad i sängen. Imorse var det samma sak fast på morgonen. Kunde inte somna om efter att älsklingen åkt till jobbet. Tänkte på helgen.

I helgen ska jag åka till Vallentuna på instruktörsutbildningen. Ska bli superkul! Men det är mindre kul med resan. Det är första resan jag ska göra ensam, som inte är arrangerad. De få gånger jag har åkt själv någonstans så har transporten varit fixad eller så har det bara varit väldigt korta sträckor. Nu är det betydligt längre, jag ska boka resan själv och det blir en del byten.

Jag blir helt genom hispig och nervös. Tänk om jag missar någon buss eller något tåg och blir ståendes någonstans. Tänk om jag inte hittar till bussen/tågen. Tänk om jag går vilse! Mitt lokalsinne är inte det bästa. Usch. Ville gärna ha hjälp med bokningen också för att vara säker på att det blir rätt, men det gick inge bra med det igår. Eftersom jag inte kunde sova pga oron så var det lika bra att gå upp och jag bokade både boendet och resan helt själv. Är riktigt stolt över mig själv.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Du är duktig som bokade resan själv och DU KOMMER FIXA DET GALANT!!!!! Tro mig! Och om, trots mina visdomsord, något skulle gå galet så är det inget som inte går att fixa.

    Finns verkligen värre saker i livet, tro mig även här. Vi fick ett jobbigt besked igår, mitt under semestern. En svåger till Anders (make) har elakartad cancer. Så tro mig, tredje gången gillt nu, det finns värre saker att oroa sig för.

    Jag skulle vilja träffa dig....

    Glöm inte det vi fann varandra för, Carpe Diem!

    Kram!

    2009-08-05 | 16:51:07
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: