Börjes barnbarn

föralltid

Ett snabbt hej

Måste ju skriva några rader om dagen. Sov underbart med rena sängkläder och vaknade pigg och redo. Åkte iväg med bussen. Letade upp kurskamrater och tog oss till salen. Fick riktigt positiva vibbar av kursledaren. Bra koll och bra upplägg. Intressant ämne. Kommer att läsa "Hälsa och livsstil" nu i fem veckor. Lite förändringar i gruppen och kommer även bli i grupparbetena. Minus två kvinnor. Lunch.

Stavgången kom igång. Det sades att det skulle vara i ens eget tempo. Vid första backen skulle vi "rusha" uppför. In my ass! Vaddå eget tempo? Jag är en sån människa som går eller springer. Springa är jag inte redo för. Så jag gör det absolut inte när någon annan ber mig. Jag springer när det passar mig. Men det var inga problem. Fler sprang inte av olika anledningar så vi tog 2,5 km slingan i behaglig promenadtakt (utan stavar)

Innedag i Karlstad imorgon igen, och imorgon börjar vi två timmar tidigare. Så godnatt med er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: